25 februari 2007

Dutch Dares #6

Waar denk je aan bij het horen van de woorden "SAY CHEESE!"

Ik heb de uitdaging maar heel letterlijk genomen, had nog foto's liggen van oud en nieuw waarbij Lisanne voor me poseerde (ik vond haar er zo geweldig uitzien in het jurkje). Na een aantal foto's wilde ze niet meer meewerken en ging gek doen, het rugaanzicht dus. Toen ik een grapje maakte moest ze enorm lachten, hoepla ... foto 2 dus. Het gezichtje vind ik prachtig, gewoon puur en gewoon zoals ik haar graag zie. Ik hou van haar vrolijke gezicht, van haar vrolijke karakter, van haar vrolijke lach, ik hou gewoon van mijn grietje.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gorgeous pages Marianne - I'm thinking 'tiny' for #8 - love what you have all done for that one :)

Marjolein zei

Wat een heerlijke LO's!! Lekker dat koppie, logisch dat je dat fotografeerd!

Anoniem zei

Marianne... where are you? LOL I just completed #8

Erica zei

Ze heeft ook een heerlijk koppie Marianne, daar kun je alleen maar prachtige LOs mee maken he ;). Dit is ook weer een toppertje :D!

The Dutch Dares zei

Aaaaah.... wat een lieffie!

Daphne