22 juni 2009

Zo kunnen dingen nu eenmaal lopen

Vorige week, zomaar een avondje en een dagje helemaal vrij. Nou ja, ik ben elk weekend vrij maar ik bedoel eigenlijk vrij van de moederlijke plichten.

Lisanne was uitgenodigd voor een slaappartijtje bij een meisje uit haar klas. Een meisje dat in haar tafelgroepje zit maar waar ze, naar eigen zeggen, heeeelemaaal niets mee heeft.
Het partijtje stond eerder gepland, tijdens het weekend waarin het kamp van de handbal gepland was.

Ze vond het niet erg om zich af te moeten melden. tja, zo kunnen dingen nu eenmaal lopen.
Laat nou toch het partijtje speciaal voor haar verplaatst worden!!!!! Tja, zo kunnen dingen nu eenmaal lopen.

Ze is dus geweest en toen bleek ook nog eens dat de andere genodigden pas de volgende ochtend zouden komen omdat die toen weer niet konden blijven slapen. Tja, zo kunnen dingen nu eenmaal lopen (vond het wel erg sneu en vond het niet zo netjes).
Goed, ze heeft het overleeft al weet ze nu dus heel zeker dat ze heeeelemaaal niet met het meisje heeft en ik ..... ik heb me prima vermaakt met de kit van scrap-club (heb mezelf toch weer over weten te halen voor een abbo).

Tja, zo kunnen dingen nu eenmaal lopen .....





Geen opmerkingen: