07 april 2007

Paaszaterdag

Speciaal met Pasen had de handbalvereniging de kinderboerderij voor een paar uurtjes afgehuurd, gewoon om met de d-meiden en hun vriendinnetjes, zusjes en/of broertjes gezellig pasen in te luiden.
Met zijn allen eieren zoeken, ronddartelen, stokbroodjes bakken en daarna een geweldige brunch. Het was leuk, het was gezellig, en het was bijzonder.

Een pauw die zijn veren liet zien ...

een rij met geverfde klompjes
(mijn scheldnaam is Klompjes dus dan moeten ze even op de foto)

en het mogen aanschouwen van een wonder ....
de geboorte van lammetjes.

Daarna nog even naar mijn moeder geweest en die heeft de mooiste narcissen (Acteas)die er bestaan in haar voortuintje.


Vervolgens nog even heerlijk in mijn eigen tuin gezet, heerlijk bediend door Lisanne en haar vriendin (we spelen restaurantje en jij kwam bij ons wat drinken en eten).. wat een geluk had ik weer dat ik vanochtend toch mijn bed ben uitgestapt.

En de scrapwerkjes van gisteren nog even als toetje.
Elsie #32


Elsie #29







3 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een gezellige foto's en wat een mooooooie LO's!! Die stempel vind ik zo gaaf.... is toch een stempel??

Anoniem zei

Hi Marianne - wow some great layouts - a real feast for the eyes... especially the clogs :) Hope you're having a great Easter :)

Anoniem zei

me again - hope no blog news is good news and that everything is OK, thinking of you :D