18 april 2007

Even afwezig

Het is alweer een tijd geleden dat ik geblogged heb. Helaas, het gaat nog even niet beter met mij. Ik zit thuis omdat de combinatie ouders, werk en privé ervoor zorgen dat ik niet kan functioneren op de manier dat ik wil. Het eerste gesprek met een psycholoog heb ik maandag gehad, ik moet een manier vinden om alles op een rijtje te krijgen. Ernstige zorgen maak ik me nog niet, ik heb de grens op tijd gevoeld dus kom ik er wel. Ik zal even niet bloggen maar de tijd gaan besteden aan het terugvinden van de leuke kanten van het dagelijkse bestaan.

It has been a while ago since my last post. Unfortunately, it is'n going better with me. I am at home because I can't combine my parents, my work and my private life. I cannot function the way I want to. I have had the first conversation with a psychologist last Monday, I must find a way to get everything in place. Don't worry too much about me, I saw the sings right on time so I can work things out but (with a little help). I won't blog for a while cause I need to spend time to see the nice things of live again.

11 opmerkingen:

cel zei

Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer beter met je zal gaan.

Groetjes Marcelle

Fleur zei

Goed van je dat je op tijd halt hebt geroepen! Heel veel sterkte en zoek je rust. En probeer te genieten van het kleine wat soms zo groot kan zijn (een lach van je mooie dochter, een ontluikende bloem, vliegtuigstrepen in de lucht).

Marjolein zei

Meid,wat vervelend, heel goed dat je even stopt, en thuis zit!! Ik hoop heel erg dat je je gauw weer beter gaat voelen!! En wat Fleur al zegt, probeer te genieten van de kleine dingen!
Sterkte, Marjolein

Anoniem zei

Goed dat je het op tijd aangevoeld hebt! Ik hoop dat je gauw de rust in jezelf terug kunt vinden.Ik wens je alle sterkte!
liefs,Monique

Anoniem zei

Morning Marianne... I wish only the best in life for you... you have so much to deal with right now and hope you can find a way of dealing with it all... much love :D

Anoniem zei

only me - just to say I'm thinking about you - hoping and praying for you all XX

Anoniem zei

Hope you are doing OK hun... still thinking and praying for you :D

Anoniem zei

Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat al heeft het z'n tijd wel nodig, goed dat je meteen hulp bent gaan zoeken, je komt er vast weer uit.
liefs, Carla

Erica zei

Wat naar Marianne, kan me voorstellen dat het je allemaal een beetje teveel geworden is, maar gelukkig voelde je het aankomen en heb je zelf bijtijds aan de rem getrokken, goedzo! Ik wens je veel sterkte en denk aan je

Monique Helfrich zei

Van harte beterschap gewenst Marianne!

Marjolein zei

Even langswippen..... gaat het inmiddels wat beter? Ik hoop et van harte voor je meid! Sterkte!