08 juli 2007

Stoppen of doorgaan?

Bijna 3 maanden geleden, een hele tijd zeg. Ik heb de afgelopen maanden nagedacht en nagedacht maar ben er nog helemaal niet uit. Het gaat wel beter met mij, ben zelfs voorzichtig aan weer aan het werk.
Ondanks dat het beter gaat mis ik mis nog steeds iets, ik mis de evenwicht waarvan ik dacht dat ik het voorheen wel had en waar ik de afgelopen tijd aan ben gaan twijfelen. Ik heb niets van me laten horen, vooral omdat ik afstand wil nemen van het internet. Ik vraag me dan ook echt af of ik door moet gaan met mijn blog of dat ik het gewoon moet stoppen. Ik ben er nog niet uit, ik wil wel van me afschrijven maar van me afschrijven betekent ook confrontatie en of ik daar klaar voor ben, opnieuw twijfels ....

2 opmerkingen:

Fleur zei

Of gewoon eens een foto, een gedachtenspinsel een moo lo'tje. Verder niks, niks diepsgravens, maar gewoon; simpel jij

dikke zoen

Anoniem zei

Ik herken wat je schrijft. IN 2003 heb ik een burnout gehad en het heeft lang geduurd voor ik mij weer een beetje mens voelde, weer keuzes kon maken en me niet meer waardloos voelde. Maar ik kan je vertellen dat er betere tijden komen. Het duurt lang....erg lang maar ze komen en uiteindelik wordt je persoonlijkheid er sterker van. Ik wilde het niet geloven, maar kan het gelukkig nu beamen. Ik ben geen schrijftster, maar merk dat het voor mij wel goed was om gebeurtenissen van me af te schrijven ende goede dingen van de dag te vermelden, zodat ik er later op terug kon kijken en de vebrteringen wel kon volgen die ik niet voelde.
Doe gewoon waar je jezlef het lekkerst bij voelt. Dat werkt het beste. Heel veel sterkte

Groetjes Chantal