08 juli 2007

Poespas

De woorden van Fleur zijn treffend, gewoon simpel mij houden deze blog, een onderwerp is snel gevonden (vooral omdat ook Fleur sinds kort gezinsuitbreiding heeft).
Deze wondertjes zijn 7 juni in mijn leven gekomen:


De bevalling is naast mijn bed gebeurd, voor het eerst van mijn leven heb ik dit meegemaakt en ik vond het geweldig. Het poezenmens in mij kon geen mooiere ervaring meemaken en ik vind ze geweldig. De rode (Smous) houden we zodat het totaal aantal poezen op 4 gaat komen, de witte (Markie) gaat naar een vriendinnetje van Lisanne. Ze zijn nu iets ouder dan 4 weken en gaan steeds meer fratsen uithalen, het is genieten om er gewoon zomaar naar te kijken.

9 opmerkingen:

Fleur zei

O Wouw wat een dotjes!! En wat bijzonder om het zo van het begin mee te maken. Gaan wij met onze Loekie ook doen volgend jaar. Dus komend najaar en misschien voorjaar aan de pil en dan gewoon buiten laten loslopen. Lijkt me ook zo leuk om een keertje mee te maken. Maar voor alsnog is onze Loekie met zijn 11 weken nog steeds heerlijk speels en koddig klein (hoewel het wel super snel gaat hoor). Sjonge, zit meteen op mijn 'praatstoel'. Maar ja; het is dan ook wel über cute!

Marjolein zei

Ooooooh wat schattig, wat geweldig om dat zo mee te maken zeg! Fijn dat je er weer bent, ook al is het met een klein stukje, zoiets als dit, is altijd mooi!

Francine zei

Ooooooh! Wat een snoepies!

Anoniem zei

well heck... its good to see you back, tho I translated the latter paragraph - I have absolutely no idea what you said - this is what I got back: The labour has happened beside my bed, for the first time of my life I have experienced this and I found it terrible. The poezenmens in me could experience no more beautiful experience and I find them terrible. Red (Smous) keep we so that total number of of poezen on 4 goes to come, white (Markie) go to vriendinnetje of Lisanne. They are parent now something then 4 weeks and will more and more fratsen remove, it is enjoy to look at there simply zomaar to.

LOL hope you are well and the kitties are gorgeous

Anoniem zei

Leuk je weer te "lezen";) Wat een moppies! En de bevalling mee mogen maken lijkt mij ook geweldig!
hugs,Monique

Anoniem zei

I love cat, too. It's so beautiful...

Anoniem zei

Just dropping in to say hi Marianne - hope things are OK with you and that you have a great weekend :D

Marjolein zei

Alles goed Marianne......het is zo stil hier?? Hoop van wel!!

Francine zei

Hoi. ben je er nog?