22 oktober 2006

Waarom

Mijn moeder heeft er zes, mijn oma had er acht, mijn schoonmoeder drie, mijn ene zus vier, de andere twee. Mijn oudste broer heeft er drie, de middelste ook, de jongste ook maar die zijn niet van hemzelf. Mijn vriendin heeft er geen-één, haar zusje twee, ik heb er één en de buurvrouw ... die heeft er vier. En aan die laatste zou ik willen vragen ... waarom?
Waarom heb je er vier als je zo vaak tegen ze schreeuwt, zodanig dat ik me afvraag of het allemaal goed belooft te gaan.

Moest dit even kwijt, ik snap het niet, een kind is of wordt toch meestal een afspiegeling van jezelf ... zou ze dat weten?

En gewoon even om te showen, mijn nieuwste layoutjes:

1 opmerking:

Anoniem zei

Superlayouts!!
En over de buurvrouw,helaas is daar weinig aan te doen.Met goed contact zou je voorzichtig eens kunnen vragen of er iets is waarmee je kunt helpen omdat je haar nogal eens hoort "roepen" en anders wel een oogje in het zeil houden want er is altijd nog het anoniem meldingspunt voor kindermishandeling.
groetjes,Monique