29 juni 2008

Avondje stappen

Zo, ik ben daar toch gisteren gewoon een avond gaan stappen zeg. Gewoon weer even helemaal zoals het was toen het weekendlijks voor kwam. Dezelfde tent, dezelfde mensen, dezelfde muziek, dezelfde dansfratsen, gewoon hetzelfde maar dan met een tussenpoos van een jaartje of 20 (ben ik al zo oud?).

Natuurlijk gebeurd zoiets niet zomaar. Zoiets is opgezet maar wel heel goed. Mijn vriendin Tonneke is anderhalve week geleden getrouwd met Michel. Hoewel ik alweer 11 jaar getrouwd ben kon zij de ware niet echt vinden. Maar goed, de ware is gevonden (en het is echt gewoon een leuke vent) en het huwelijksbootje diende zich aan.
Haar trouwfeestje kwam niet in 1 maar in 2, de plechtige blabla op 17 juni en de "receptie" dus gisteren. Het was geweldig, ik heb de hele avond gedanst op nummers die ik mij niet zou herinneren maar bij het horen toch herkende.

Ik heb het super naar mijn zin gehad en kan mij weer helemaal voor de geest halen waarom we nou toch ieder weekend op stap gingen :)

p.s. Na dagen worstelen geloof ik dat ik deze layout van mijn blog wel het leukste vindt.

p.p.s. de poes op de foto is niet dood maar moest gewoon even liggen :)

Geen opmerkingen: