23 juni 2008

Beïnvloedbaar?

Opeens ben je erachter, gewoon dat je wel degelijk beïnvloedbaar bent.

Iets dat mij altijd heilig is gebleven is mijn muziekkeuze. Als aanhanger van de new wave muziek in de 80-er jaren zorgde ik ervoor dat ik niet zomaar alles, wat na die tijd gemaakt werd, leuk vond. Ik ben trouw gebleven aan R.E.M., Depeche Mode, The Cure, Simple Minds en U2. Ok, de laatste 10 jaar is daar VanDikHout bijgekomen maar dat past nog wel in dat straatje.

En dan opeens .... kom je dit tegen:

en vind je het leuk, en ga je zelfs zover dat je het album direct op je ipod wilt hebben .....

Ben ik nou echt ten onder gegaan aan de dagelijkse Volendamse meezingers die Lisanne tot zich neemt?

Het is a
llemaal de schuld van Lisanne en Jan en Nick en Simon.

1 opmerking:

Gemma zei

die is dan wel ook helemaal leuk.....