02 augustus 2008

Augustus kit Scrap-Club

Ik kan het bijna niet geloven maar ik ben pas sinds 2 weken weer aan het scrappen geslagen.
Hoe heb ik zo'n tijd geen zin in zoiets leuks kunnen hebben.

Vorige week heb ik mezelf (we zullen maar zeggen dat het was om het eerste-week-schrap-jubileum te vieren) een kadootje gegeven. Ik heb een abonnement genomen op de kit van Scrap-Club. Al eerder had ik dat gedaan en ik moet zeggen dat die kit mij prima beviel. Natuurlijk heb ik eerst her en der geneust om te zien wat voor vernieuwends er inmiddels was maar qua scrapkits was ik niet echt onder de indruk, Scrap-Club stak er met kop en schouder boven uit.

Afijn, ik heb dus een abonnement genomen voor 6 maanden, iedere maand weer mooie spulletjes waarvan jezelf het bestaan niet eens wist of misschien wel een keuze die jezelf niet zo vlug zou maken. Donderdag kwam ie, de kit van augustus. En tot nu toe heb ik dit er mee gedaan:


Wederom de vakantiefoto's van Fuerteventura van 2 jaar geleden. Ik had er nog zo weinig mee gedaan en er zitten zulke mooie foto's bij. De spread bevat foto's van de flowerpower die je er tegenkomt (moet ik wel eerlijk zeggen dat het buiten het resort een soort van dor eiland was).


De tweede is van de lollies die we steeds maar weer toegeschoven kregen, we konden aan het einde van de vakantie geen lolly meer zien.

Geen opmerkingen: