28 juli 2008

Vreemde snuiter

Vanmorgen was Harald druk bezig om zich voor te bereiden op opnieuw een pendel. Joris kwam prinsheerlijk binnen gelopen en hoepla....

Zou ie het vrouwenhuishouden van de afgelopen weken nu al zat zijn?
Zou ie weten dat het de komende 3 weken nog steeds een vrouwenhuishouden zal blijven?

Naast de eerste dag thuiswerken, wat mij eerlijk gezegd niet tegenviel, ik heb een hoop kunnen doen (ben begonnen om half 7) en Lisanne heeft zich redelijk zelfstandig bezig kunnen houden, toch nog even tijd gevonden om wat te scrappen.

Nou, geweldig toch die foto? Zoals altijd ben ik niet echt geweldig happy met mijn persoontje op de foto, ach ... dit moet je eens in je leven gedaan hebben. De foto was in een zucht en een scheet genomen, hup zitten, voeten werden onder mijn jurk naar voren getrokken, jurk even draperen, mandje in je hand, voetje op de stoof, mandje in Lisanne's hand en klikkerdeklik.

We hadden niet eens tijd om de rare lachen van onze gezichten te halen, eigenlijk compleet overrompeld.

Ach, ik ben wel blij dat ik mooie klompjes had uitgezocht.

En dan, speciaal voor Gemma, nog even de schoolfoto waar ik het eerder over had.
Het is het gewoon net even niet.


1 opmerking:

Gemma zei

wat is jouw haar lang geworden zeg....en nee, die foto is inderdaad niet de frisse meid die ik "ken"