13 oktober 2008

Zo blog je veel

en zo blog je even wat minder. Ik heb het even stikdruk met van alles en nog wat. Het toe leven naar het afronden van mijn huidige baan, het toeleven naar het begin van mijn nieuwe baan, het regelen van allerlei collectieve rommel die over moet naar andere collectieve rommel (verzekeringen etc, bleh), het psychisch gaan wennen aan 5 dagen werken, het psychisch afkikken van 4 dagen werken en alles wat ik nu nog even wil doen op die ene extra vrije dag, het hebben van een andere taak binnen de handbalvereniging, gewoon druk met van alles en nog wat.

Ik heb de herfstvakantie vrij, dat is dus nog 3 dagen werken, dan één van de laatste vrijdagen, dan een zaterdag en dan .... de zondag.
De zondag waar Lisanne al een tijdje naar uit kijkt (en stiekem ik ook wel een beetje) .....
Zie je het? Echt?
Nou voor de zekerheid nog maar even:

En heb je dit ook gezien? Echt?
Nou voor de zekerheid nog maar even:

Moeders gaat dus gewoon gezellig mee en Jan en Monique Smit neem ik op de koop toe :)

1 opmerking:

Gemma zei

en en en...hoe was het?