24 september 2006

Eens is de eerste keer voor alles ....


Heb lang zitten dubben, een blog... ik? De hele wereld heeft een blog en als de hele wereld iets heeft wil ik het eigenlijk niet meer. Maar toch, een soort van eigen plekje waar je gewoon iets op kan zetten over de dingen die je bezighouden... niet verkeerd toch? Kortom, het is er nu toch echt van gekomen, mijn eerste echte blog.
Zo zie je maar, nooit te oud voor iets nieuws. Gisteren had ik ook zo'n dag, een dag met een beslissing over mezelf. Ik scrap alweer een jaartje of 4 maar eigenlijk altijd Lisanne als onderwerp. Een tijdje geleden gebeurde er iets, een neef van mij is ongeneeslijk ziek, een jaar ouder dan ik ben, het hoeft dus helemaal niet zo te zijn dat ik de kans heb om mijn eigen verhaal te vertellen aan mijn kind, ik ga er natuurlijk nog steeds van uit maar het hoeft dus niet. Gisteren heb ik dus, ook weer na een tijd dubben, besloten ook maar eens te scrappen over mezelf. En ik vind ze leuk geworden, het blijft een raar idee want scrappen over mezelf, wie ben ik nou ...

1 opmerking:

Francine zei

Zo zie jemaar, voor je het weet heb je een blog, en voor het het weet heb je nog een lezeres ook!


((Zwaait vaanchter haar computer))
Halloooo!

Francine