26 september 2006

Ze zit op handbal

Lisanne zit op handbal, nou ja ... zit op handbal, ze heeft voor de tweede keer meegetraind. De eerste keer vond ze heftig, ze moest veels-te-veel rennen en ze werd wel errug moe. Ze ging dan ook noooooit meer. Gelukkig veranderde ze de volgende dag spontaan van gedachten toen de moeder van een vriendinnetje vroeg of ze het leuk had gevonden. "Jaaah, en ik ga erop". Daar sta je dan.... sta ik net te vertellen dat ik nog niet weet of het wat gaat worden.
Goed, vanavond was dus de tweede keer trainen en ik vind het leuk ...... eindelijk iets waar ik mee naar toe kan! Als moeder die 4 dagen in de week werkt valt het soms tegen wat je mist. Het is niet anders dus dit maakt het een beetje goed, ik kan maar liefst 2 keer in de week mee, dinsdag van 6 tot 7 en donderdag van 5 tot 6. En over het handballen .... jeetje zeg wat kan een meisje van 7 pret hebben, ze heeft een uur aan een stuk staan giebelen en gek staan doen. Ze heeft het begrepen, sporten moet leuk zijn (en nou alleen ik nog even).

Geen opmerkingen: