25 september 2006

Logica

Zomaar ergens in het dorp, ik wandel een rondje en hoor 2 jongetjes praten. Het ene jongetje zegt tegen het andere jongetje: "Ik ga tellen, jij gaat je verstoppen en dan zoek ik je. En als je je niet verstopt, dan zie ik je".
Logisch, duidelijk, punt uit, zo klaar als een klontje, daar kan niemand meer iets tegenin brengen.
Geweldig toch, kinderlogica!

En de conversatie van mij en Lisanne waarom meisjes rokken dragen en jongetjes niet bewaar ik voor een layout en misschien voor hier voor later :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk joh! Je eigen blog!!
En wie ben jij nou?>>De hele wereld!! Zo moet je denken;))
je gaat bij mijn favorieten hoor dus nu moet je wel updaten hihiii:P
groetjes,Monique

Francine zei

over rokken gesproken, ik zag je comment op mijn blog...

Leentje's jurk is deze:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=124195

maar dan de Sneeuwwitje versie :)