28 september 2006

Het blije gevoel..

We zijn wezen winkelen, Lisanne naar de overblijf en Harald en ik saampjes naar Bataviastad. Normaal gesproken wemelt het van de mensen en wordt ik er gillend gek van de drukte maar donderdagochtend om 10 uur dus helemaal niet, compleet uitgestorven. We hebben gewoon op ons gemakkie lekker rondgekeken en af en toe even wat gepast, ik ben niet echt van het kleren kopen, op 1 of andere manier vind ik nieuwe kleren niet leuk. Het staat me niet of Harald vind er niets aan. Als ik gericht ga winkelen kom ik nagenoeg nooit thuis met iets ...

Gelukkig is er meer te vinden dan kleding en bij het verlaten ben ik nog even de Kipling winkel ingelopen en dat vind ik een walhala.... Die tassen zijn zo mooi, ik zou ze het liefst allemaal willen hebben en soms, 1 keertje in de 1 รก 2 jaar mag ik er een van mezelf. Dit keer was Harald me voor en vroeg welke ik wilde. Het duurde een poosje maar dit is hem geworden.
Het blije gevoel van een heuse echte nieuwe Kipling tas is iets unieks.

Geen opmerkingen: