27 september 2006

Vrij!

Ik ben vrij en kijk uit naar een heerlijke week, we gaan op vakantie! Tegelijkertijd ben ik moe, enorm moe. Het vervelende van vrij zijn is dat je vooraf alles af moet ronden waar je maar mee bezig bent, ik heb me dus een slag in de rondte gewerkt. Vanmorgen om half 8 begonnen met het plan om er om 3 uur vandoor te gaan, dus niet hé... dikke pech, moest nog even iets overdragen en in een beetje goede vorm. Afijn, om kwart voor 5 heb ik dan echt mijn pc'tje afgesloten en ben ik naar huis gegaan en dan merk je pas echt hoe moe je bent, niet zo moe dat ik naar bed zal gaan maar gewoon moe van ... even op!
Maar goed, het heerlijke vooruitzicht is dat we zondagochtend (5 uur 's ochtends!!!) vertrekken naar Fuertaventura voor 8 dagen nix doen. Natuurlijk heb ik dit jaar al vrij genomen (5 weken in april/mei en 1 weekje in augustus *schaam*) maar dat was anders, we zijn verhuisd en de week in augustus was zonder Harald (maar heerlijk voor de moeder/dochter relatie, ik geniet er altijd weer met volle teugen van).
We gaan voor het eerst in 8 jaar weer eens verder dan de Nederlandse grenzen, ben benieuwd hoe Lisanne de vliegreis zal gaan vinden...

Geen opmerkingen: