12 november 2006

Happy Scrappy

Het begint laat te worden, half 1 en net besloten om zo het mandje in te gaan kruipen. Eindelijk had ik vanavond weer tijd om de gedachten creatief los te laten. Het was me het weekje wel zeg en veel ontspanning heb ik niet kunnen vinden. Het is vreemd maar de laatste tijd is mijn enige ontspanning even lekker scrappen. De rest van de dag heb ik het hol-ren-en-vlieg gevoel (en dat is niet altijd terecht hoor). Het is gewoon even te veel van het goede, eigenlijk ben ik constant bezig om te denken aan dingen waar ik aan moet denken en lekker relaxt (hoe schrijf je dat in hemelsnaam) kan ik dat niet vinden. Er is altijd wel wat te doen, zowel hier als op mijn werk en soms krijg ik het machteloze gevoel dat alles op mij wacht. Soms bekruipt mij het gevoel dat iedereen maar verwacht dat ik rekening met hun hou en soms gilt er een stemmetje in mij, wie houdt er rekening met mij? En vanavond was het stemmetje stil, ik hield rekening met mezelf, ik heb even fijn zitten freubelen aan een layout over mezelf....

Challenge Beyond Appearances #8 - Style:

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Meid ik ken het gevoel!! Ik zeg vanmiddag nog tegen Dre, ik heb het zo druk .... en eigenlijk MOET ik helemaal niks, maar ik wil zoveel!!! Ik wil boeken lezen, ik wil scrappen, ik wil borduren, ik wil foto's maken, ik wil hierheen en daarheen, en dan wil/moet ik ook nog trouwalbums maken, en dan niet te vergeten die grote moet in een vrouw's leven, het huishouden!! Ik wilde dus echt graag scrappen vandaag, en toen ik er eindelijk voor kon gaan zitten was de inspiratie weg. Boek van Elsie gepakt, maar dat hielp ook niet echt, dus ben maar gaan lezen!! Zometeen even op 2peas neuzen en dan komt de inspiratie weer vanzelf :)

Super super LO heb je gemaakt voor BA :):) Ik vindt dat echt een geweldig blog met super gave challenges!

Anoniem zei

this looks fantastic. exactly as your style says. LOVE the colours and the black and white pics. thanks for participating!
g

Anoniem zei

Via Francine kwam ik bij jou terecht, leuk blog heb je, en ik ken dat gevoel heel goed...... Fijn dat je je in het scrappen lekker kan ontspannen, is ook een erg mooie LO geworden!