16 november 2006

Layout Elsie Challenge #14

Hieronder mijn layout voor de Elsie Challenge #14 van de club van Yvette bij Clubs.nl (blijft toch mijn vertrouwde stekkie: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=173339. Ik plaats hem even hier zodat degene die willen weten wat de swirls in mijn leven zijn hem even wat groter kunnen zien. Ik plaats hem nu ongeveer voor de tigste keer want op 1 of andere manier vergroot die niet, mocht het nu nog niet lukken dan kan je naar mijn foto-site via de link aan de rechterkant (layouts - challenges).
Ben net bezig geweest met de challenge van Dutch Dare en ik vind hem gaaf. Ik zal hem morgen even bij daglicht fotograferen, scannen haalt net de randjes niet en soms geeft dat een vertekend beeld. Zal wel even stiekem wat vertellen: hij is rood, kostte nagenoeg niets, geeft een wijze levensles en heel veel restjes papier hebben een nieuwe bestemming.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, wat een supergave LO zeg, kan niet alles lezen, maar dit vind ik geweldig!
Ik heb ook nog even bij je LO's gekeken, die van de Challenges...... ben nu zeer jaloers, dat boek zou ik ooooh zo graag willen hebben, maar ja... kan et hier nergens vinden, helaas. Ben gek op Elsie en dit geeft je net even een kleine push om wat meer de Freestyle kant op te gaan!

Anoniem zei

ik vindt 'm zo te gek!!! Heb wat dingetjes gelezen, en het is super!! Begrijp het helemaal :):)

Dank je wel voor het noemen van de club hihihi :) We bestaan januari 2007 alweer 4 jaar. Wat gaat dat snel he :)

Ben benieuwd naar je Dutch Dare :) En ik denk dat we ongeveer hetzelfde idee hebben! Al moet ik de mijne morgen nog maken (zit al wel in mijn hoofd)