12 februari 2007

Als alle goede dingen uit 3 bestaan...

Eerst maar even de foto's die ik beloofd had, onderin verder met de titel:


Belle - prinses van 7 Belle en het beest

Er was eens een heel mooi meisje dat met, haar geverfde haar, als Belle naar het bal ging en .... ze stal de show !


Als alle goede dingen uit 3 bestaan houdt dat dan in dat alle slechte dingen ook uit 3 zullen bestaan? Ik had graag allemaal goed en vrolijk nieuws gehad, de waarheid is anders.
Vanavond opnieuw een schok gehad, mijn moeder is vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor controle. Er is onrustig lidtekenweefsel gevonden en zelf heeft ze sinds een tijdje weer steken op borsthoogte. Er zijn foto's gemaakt, er is bloed afgenomen en nu is het afwachten.

Het zou zo hard zijn, veel harder dan ik had kunnen bedenken, zou de kanker terug zijn?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Marianne... she's looking stunning in her golden dress - love the pic with the cat getting in on the photo shoot too :)

Marjolein zei

Wat een schitterende dochter! Wat zal je trots geweest zijn....

Meid, wat een schrik... ik hoop zo..... sterkte meis!