19 februari 2007

Dutch Dares #5

Ik loop behoorlijk achter, even te weinig tijd om veel te scrappen. Dit weekend heb ik de vijfde opdracht voor Dutch Dares kunnen maken.


Dit is hem geworden:

Het is niet echt een tijdschrift die gelift is, meer een magazine.

Het idee om de Ikea plekjes in mijn huis te scrappen bestond al langer, ik had er alleen nog niet echt een vorm voor, deze uitdaging was ideaal om er eindelijk wat mee te gaan doen.De uitdaging was leuk voor een keer, zelf heb ik het gevoel dat het niet af is, er zit te weinig creativiteit van mezelf in.

Het origineel plaats ik even hieronder zodat de vergelijking gemaakt kan worden:

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Leuk! Goed idee zo!! Kan net zo goed, enne, ik loop ook achter...... naja, kan niet alle tegelijk hoor!

Anoniem zei

Wow ik vind hem super! Het kan inderdaad zo doorgaan voor een echte cover;)) Zag mijn huis er maar zo netjes uit (zucht)maar ik denk dat ik daar even op moet wachten tot Setara een paar jaar ouder is :P
De carnavalsfotos vind ik ook leuk om te zien!
hugs,Monique