24 februari 2007

Dutch Dares #7

Vanavond zowel een Elsie challenge als Dutch Dares challenges kunnen maken. De ene compleet rustig, de ander wat voller.


Dutch Dares #7
Een geweldige opdracht waar ik geen weg mee wist; maak een layout van jouw HUNK. Nou daar zit je dan met je goeie gedrag, ik ken maar 1 hunk en die wil niet op de foto ... laat staan dat die overal en nergens door iedereen wordt bekeken op een layoutje op het internet .

Tja, en hoe dan verder; ik zie nooit hunks, ik heb ook geen reden om die te zoeken of te willen zien en als ik er op 1 gewezen wordt dan vind ik er weinig hunks aan.
Er zijn wel mannen die ik op 1 of andere manier bijzonder vind, niet op zijn hunks-achtig maar gewoon intrigerend. Zo bijvoorbeeld Bono, Kevin Costner of een hele andere Orlando Bloom, maar ja ... die zijn niet echt Nederlands te noemen.

Vanavond zette ik mijn pc'tje aan, muziekje op via de iTunes en hoepla ..
. hunk gevonden, nou ja ... iets wat er in de buurt komt. Ik ben gek op de muziek van Van Dik Hout, vind het gewoonweg heerlijke muziek. De zanger heeft ook dat "iets-bijzonders", de boynextdoor die er (vind ik) niet onaantrekkelijk uitziet, nog een beetje goed kan lullen, een gewoon leven heeft en gewoon een stukje meer heeft. Deze layout gaat mijn eigen boek in, geloof niet dat ik hem aan Harald laat zien .... is gewoon simpel van mij....

Elsie Challenge 26: design a clear flower embellishment.
Deze layout is gemaakt van de vorige kit van scrapclub, een geweldige soort van valentijnskit. De foto had ik net opgehaald en de liefde straalt er vanaf. Boem, combinatie dus. Lisanne is een echt poezenkind, net zoals ik ooit een poezenkind was en nu een poezenmens ben. We kunnen niet zomaar langslopen, er moet even geknuffeld, geaaid en gepraat worden. Joris is ook nog eens gek op poezenkinderen en poezenmensen dus het klopt gewoon.
De tekst op de bloem:
- Lief klein poezenkind, ik weet dat jij mij aardig vindt. Weet dat ik jou ook wel mag, vanaf het moment dat ik je zag. Lief klein poezenkind, ik blijf je trouw omdat ik van je hou.

4 opmerkingen:

Marjolein zei

Joh, wat een gave LO's heb je gemaakt! Ik zit ook nog steeds met Dare #7.... mijn hunk vind foto's maar niets, zelfde reden als die van jou.... en verder heb ik meer buitenlandse hunks. Toch maar es zoeken.... cdtje ofzo.... Maro B..... mmmmh....
En die van Lisanna, gewoon heel mooi en lief!

Anoniem zei

Wat een lieve layout van dat lieve poezenkind! En je hunk is ook geweldig,heerlijk basic!
Volgens mij heb je even heerlijk je gedachtes kunnen verzetten;))
hugs,Monique

Erica zei

Mooi papier, mooie foto's, mooie layouts :D!

The Dutch Dares zei

Mooi geworden die HUNK!
Hou hem maar lekker voor jezelf ;)