20 september 2008

9 jaar en cool

Kijk, als je 9 jaar bent, en ook nog eens een meisje, dan kijk je anders naar de wereld. Dan kijk je met een blik van mwah of cool. Ze weet dondersgoed wat hot is en wat not. En soms denk ik dan, oké. Vaak denk ik meer van ja, dag .... Ik ben niet zo in de cool en hot, beetje meer van ho maar even en het is wel goed zo.

Ze heeft er een half jaar over gesproken en erom gevraagd en vandaag zijn we overstag gegaan. Toegeven, het is ook wel cool:




En eerlijk is eerlijk, ik ben best wel een tikkie jaloers. Ik zou bijna mijn geweldig, mooie, goede fiets in gaan ruilen voor zo'n zuurstok-roze-opoe-fiets, maar ja, als je 40 bent valt dat vast niet meer onder hot en cool.

1 opmerking:

Fleur zei

Hmmm ben wel niet 40, maar 30, maar dat is ook wel heel erg niet 9 meer. Maareh... ik heb een zuurstokroze(bak)fiets hoor! Inclusief rood met wit gestipte zadelhoes en gefleurde fietstassen. Als het aan mij lag hing ik er ook nog een slinger plastic bloemen aan. Maar ja, sinds 6 maanden wordt er ook een 'man' in vervoerd, dus die slinger laat ik dan maar achterwegen.