23 september 2008

Je hebt van die werkjes

Nu ik weer regelmatig mijn foto's en scrapspullen pak wordt de stapel "nog op te bergen" groter. Kijk, scrappen is leuk maar het in een album stoppen op volgorde van het nemen van de foto's.... daar mag van mij best wel iemand anders even voor langskomen.

Hoe structureel ik vaak ben, ik ben geen scrapper die in volgorde scrapt. Ik vind het leuk om terug in de tijd te gaan en gewoon flinke sprongen te maken. Ik vind het leuk om net opgehaalde foto's even voorrang te geven (en als je nou maar genoeg foto's ophaalt en tijd tekort heb dan krijg je ook van die sprongetjes). Ik vind het leuk om met 1 set papier zoveel mogelijk layouts te maken (ik ben zo'n z**kerd die papier achter de foto's en overlappende stukken wegsnijdt om nog meer dan meer te kunnen maken van een vel of 4) en als je dan in volgorde scrapt dan is dat ook niet helemaal je-van-het in je album.

Goed, de layouts stapelden zich op en zo heb ik van het weekend een geweldig nieuw album gekocht (wat kan een mens blij worden van zoiets, dolletjes gewoon).

En toen ben ik gaan zitten met al de stapel layouts en tijdens het sorteren bleek dat ik wel wat gaatjes in voorgaande jaargangen had opgevuld. Ach, dat klinkt geweldig. Scrappers, die op volgorde van het nemen van de foto opbergen weten dat dat anders is. Sh*t, 1 layoutje van 2003, gedver .... nou laat ik het maar meteen goed doen.

Kortom, hele albums heb ik geswapped en opnieuw gerangschikt. En ondanks de opgevulde gaatjes kwam ik toch ook nog wel niet gevulde gaatjes tegen (waar is nou juli, augustus en november van 2005 en waar is 2006, argghhh.... mapje foto's gevonden, sjoe heb ik nog zoveel foto's liggen en damn heb net de foto's van de kittens van 2007 liggen). Goed, 2003 en 2004 zijn klaar, helemaal op volgorde en geen gaatjes, knap hé (en nou 2005, 2006 en 2007 nog even doen ... inclusief scrappen dus, geloof dat ik dringend nog zo'n albumpje nodig ga hebben ... hé lichtpuntje)

Geen opmerkingen: