13 september 2008

Heppie Beppies

Vorige week is het handbalseizoen weer begonnen.

Ik had vorig seizoen, voor het D-team nieuwe shirtjes besteld (gesponsord door Harald omdat de shirtjes echt wel aan vervanging waren). De handbalvereniging is niet erg groot en verzuipen in het geld doen we niet, dus had ik een mooie aanbieding gevonden.

Er zat alleen 1 klein nadeel aan, de shirtjes hadden lange mouwen en dat speelt niet lekker. Praktisch als ik ben, had ik al bedacht dat die mouwen wel korter gemaakt konden worden. Kijk, het scheelde wel 10 euries per shirt.

De hele vakantie heeft het mij boven mijn hoofd gezweefd, mouwen kort maken, mouwen kort maken, mouwen kort maken maar ...... ik kon de echte praktische gedachte gewoon even niet in de praktijk uitvoeren. Het is toch altijd even uitdokteren hoe alles het beste kan, hoe lang moeten ze, moet ik ze recht afknippen of toch aflopend, zal ik alles achter elkaar of gewoon af en toe 1, stel dat ik ze verkl**t, enzovoorts enzovoorts.

Kortom, het handbalseizoen is zondag begonnen en vrijdag en zaterdag heb ik ....ja .... echt waar, mouwen korter zitten maken.


En laat nou net vrijdag op zaterdag een vriendinnetje blijven logeren. Ik heb me rot gelachen, hoe die 2 geweldige creatieve doelen vonden voor wat simpele mouwen. Had ik nou maar van tevoren geweten dat mouwen korter maken gewoon erg leuk kan zijn......


Geen opmerkingen: