24 september 2008

Verschrikkelijk zwanger

Oeps, niet schrikken, nothing-on-the-hand-with-me.
Het is maar een layoutje, maar dan wel één met geweldig mooi papier. Het groenige papier vertelt eigenlijk een verhaaltje over een vogeltje maar ik vond hem zo prachtig druk dat ik hem moest hebben.


Op de foto, Lizzy die op haar laatste eindje van haar zwangerschap is (hé foto's van 2007). Een goede week erna beviel ze van 2 kittens.
Tot 3 weken voor de bevalling (heet dat bij poezen ook zo?) wisten we van niets. Oké, ze deed een beetje vreemd. Het nogal op zichzelf zijnde en schuwe dametje kwam opeens aandacht vragen en werd nog lief ook.

Die gedragsverandering was de reden dat ik het even wilde laten checken, ze was niet geholpen en een nestje was welkom, maar een poesje van net aan 1 jaar oud?!!! Er moest een echo aan te pas komen, met voelen werd de dierenarts niet echt veel wijzer, en ja hoor .... 2 huppels in haar buik. Je had mijn reactie moeten zien, toen de dierenarts na het opmeten van de embryo's vertelde dat er al 6 van de 9 weken verstreken waren. Van een buikje bij het kleine, iele beestje was de laatste anderhalve week pas wat te zien. (jeetje, bij mij was na 3 maanden al een buik van hier tot Tokio te zien, 1,5 week tijd was ik gewoon hartstikke meer buik dan iets anders, lucky Lizzy)

Geen opmerkingen: