14 september 2008

Scrapwerkjes

Nog even wat scrapwerkjes van voor mijn vakantie.

Eekhoorntjes zoeken: dit zijn foto's van onze vakantie naar Fuerteventura (nog even en dan heb ik alle foto's gescrapt). De rotskust van het eiland was prachtig, een soort van natuurgeweld met de branding die (soms) opspoot tegen de rotsen. Echt dichtbij de zee kon je alleen komen na een behoorlijke klauterpartij over de rotsen.

Op een prachtige zonnige ochtend liepen Lisanne en ik over de "boulevard" en opeens zagen we iets bewegen. En even verderop weer zo'n snel iets, we zijn op het randje gaan zitten en na een paar seconden zagen we ze, eekhoorntjes. Gewoon tussen de rotsen!

Raar, vreemd, eekhoorntjes horen in bomen, toch? Deze niet, hoe beter je keek, hoe meer je er zag. Eindelijk begrepen we ook waarom er zoveel pindadoppen lagen, dezelfde ochtend zijn we naar onze "vakantie-vriendjes" teruggegaan, gewapend met een zak pinda's (en ik met mijn fototoestel)


Hyperpiet is op en top Lisanne. Hoe geweldig enthousiast kan je worden van een pietenpakje, ok kinderen behoorlijk, maar ik had toch niet gedacht dat Lisanne met haar (toen) 8 jaar er helemaal wous van zou zijn. Het was ook behoorlijk zoeken naar eentje die wel een beetje paste want het grote nadeel van groter worden is dat de meeste verkleedkleren je gewoon niet meer passen, gewoon omdat meisjes die zo groot worden zulke dingen niet meer doen.

Ze heeft rondgestuiterd, ze heeft rondgesprongen, ze heeft rare fratsen uitgehaald totdat ze toch ook echt ontdekte waarom meisjes die zo groot worden zulke dingen niet meer doen, meisjes die zo groot worden scheuren uit de kleren die eigenlijk gemaakt zijn voor meisjes die minder groot zijn.

1 opmerking:

Gemma zei

ze zijn weer leuk