02 maart 2007

Dutch Dares #8

Nou, hier is dan weer de volgende challenge; maak iets kleins in 1 kleur.
Tuurlijk had ik de ene kleur over het hoofd gezien en had ik in eerste instantie deze gemaakt:


Niet helemaal goed dus, ben maar weer opnieuw begonnen, ook maar goed ook want 2 ieniemienie scrapvelletjes pastte helemaal niet in de sleutelhanger, hij floepte steeds weer open.

Dit is hem uiteindelijk geworden:
Het hele project is 2 x 4 cm en ik heb geprobeerd om het zoveel mogelijk te laten lijken op een grotere versie. Het viel niet mee, weet ook nog niet of ik er tevreden over ben, het voelt te simpel.

Verder een raar weekje achter de rug, ben zondag van de trap afgestuiterd. Jee zeg wat kan een stuitje zeer doen. Ik ben maandag en dinsdag maar thuis gebleven omdat ik met heel veel moeite overeind kon komen. Sinds gisteren lukt het bukken en opstaan weer een beetje.

Ook nog wat zitten peinzen over mijn vader, gisteren nog even op visite geweest en zijn houding vertelde dat hij het helemaal niet naar zijn zin heeft en zich giga ergert aan de andere bewoners. Niet dus! Ik heb even bijgepraat met een verpleegster, hij is de hele dag bezig, heeft volop praatjes tegen de anderen en is de hele dag de verpleegsters aan het helpen. En dat doet me goed, ik wist het wel alleen wil ook ik niet altijd overtuigd zijn van mezelf.

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Harrekrakkie... dat is klein zeg...... netjes hoor!! Ben nog niet bezig, maar zit me net te bedenken dat ik wel een card van de challenge kan gebruiken.... hihi ideetje!!!!!

Jak, dat doet zeer zeg, zo vallen, goed dat je thuis gebleven bent hoor!

Fleur zei

Wouw, die is idd echt klein! Wat een goed idee! En ik vind de uitvoering wel echt leuk hoor (maar ja, ben dan ook een beginnende scrapper die zijn materialen nog in één pizzadoos en schoenendoos heeft zitten..).

Via dutch dare kwam ik op je blog en ik heb het een beetje doorgelezen. En ik vind 'm prachtig! Wat heb jij een zware tijden gehad (en nog wel!) en wat kun je het mooi verwoorden.

En je scrap: 'ik zou je in een doosje willen doen' vind ik zo mooi. Kreeg er tranen van in mijn ogen en is precies de reden waarom ik ben begonnen met scrappen. Heb er nog steeds geen juiste vorm voor weten te vinden, maar jou idee brengt een beetje licht op de zaak. Dank je wel!

=Marianne= zei

Bedankt voor de complimentjes :)
En Fleur, met een pizzadoos en een schoenendoos heb je je draai al goed gevonden. Volgens mij heb je jouw spirit voor het scrappen ook al aardig gevonden, je maakt mooie dingen waar ik gevoel in terug vindt.
De zware tijden hoop ik een beetje achter de rug te hebben, ben toe aan wat lichtere tijden. Ben wel blij de troubles te kunnen neertikken, geeft in ieder geval wat opluchting.