20 maart 2007

Dutch Dares #9

Rood, wit, blauw .... alle kleuren passen bij jou. De dare was om een layout te maken in de kleuren van de vlag. Had de carnavalsfoto's van vorig jaar nog liggen en die waren perfect. Hoe hollands wil je het hebben. Rood, wit, blauw en een heerlijk boerinnetje.De onrustige tijd is er nog steeds, vandaag meegeweest voor de echo's van de ingewanden. Maandag volgt de uitslag van alle scans en deze echo's. Het is afwachten. Mijn moeder is positief dus dat geeft ons even adempauze.

Morgen mee met mijn vader voor controle van de haarvatenonsteking, ik verwacht hier gelukkig geen bijzondere dingen. Na het ziekenhuisbezoek gaat hij met mij en Lisanne mee voor een rondje bollenstreek, even lekker eruit en gewoon even een bakkie doen of wat eten. Gewoon weer even het gevoel geven dat hij leeft en nog zeker vrijheid mag hebben.

Ik heb vandaag en de rest van de week vrij genomen, gewoon even geen werk en geen geneuzel over zaken die, op dit moment, in mijn ogen niet belangrijk zijn.

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Joh, wat een leuke LO!! Super! En groot gelijk, neem maar even adempauze en denk aan jezelf!
Sterkte met alles en een gezellige middag met je vader en dochter!

Anoniem zei

Morning Marianne - hoping your weekend was OK? LOVE LOVE LOVE this LO, so beautiful :) xx