11 maart 2007

Patrick Kluijvert

Patrick Kluijvert??!!! Ja, ja inderdaad. Vanmiddag hadden we weer eens een wedstrijdje met de handbal, een thuiswedstrijd. De hal ligt achterop het terrein van de voetbalvereniging en daar was het vandaag giga-druk. De reden, ik weet het niet, denk iets van de opening van het seizoen ofzo. Na de wedstrijd en het nodige koffie-gedrink in de kantine gingen ik en "mijn" meiden (2 wilde bij Lisanne spelen) naar huis, we lopen zo richting de uitgang en lopen langs een bankje. Ik kijk op en denk na .... "gos, is dat Patrick Kluijvert niet die op dat bankje zit", 1 van de meiden dacht ook van wel. Ik kijk nog een keer, tjee grappig het is hem inderdaad. Ik zeg nog voor de gein tegen Lisanne: "weet jij wie Patrick Kluijvert is?" Natuurlijk niet... meisjes houden niet van voetbal toen ik het vertelde. Laa nou de zus van 1 van de meiden op voetbal zitten dus vroeg ik of het niet leuk was om een handtekening te vragen, en dat deden ze en ook degene die dus echt niet wist wie in de wereld Patrick Kluijvert was:



Het is wel grappig, ik heb helemaal geen hoog whoe of ahhhh gehalte maar toch heeft het wel iets om zo iemand lekker relax op een bankje te zien zitten (zijn zoontje moest spelen). Hij was aardig en leuk tegen de meiden, gewoon even een klein speciaal momentje vandaag (en natuurlijk had ik een tas vol zooi maar geen fototoestel).

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben jij ook aan het azen op die dvd met "oude"kinderseries?Ik moest mijn kinderen uitleggen wie Tita Tovenaar was:PPP
Je layouts zijn weer super!
Ik voel mee waar je het hebt over de relatie met je ouders...
hugs,Monique