14 januari 2007

Beyond Appearances #11

Hij is een beetje druk, geef het helemaal toe maar die ster moest. Het zat in mijn hoofd en het moest eruit. De challenge van BA ging over tradities, gos ik ben niet echt van de tradities maar daar ging ik me toch niet door tegen laten houden. Gek eigenlijk, de laatste tijd met challenges merk ik dat de meeste me in eerste instantie niet liggen. Aangezien ik mezelf heb voorgenomen om eraan mee te doen ga ik dus op zoek, op zoek naar de link tussen mezelf en de challenges. En meestal, binnen een paar dagen, vind ik hem.

Zoals ik al zei, ik heb niet veel met tradities maar voor de recepten die op Francien's blog stonden maak ik een uitzondering. Die lekkernijen zijn onweerstaanbaar maar wel zodanig van samenstelling dat je ze zeker niet het hele jaar rond moet maken. Kortom, de Peppermint Bark is/wordt de nieuwe kersttraditie, net zoals de hemelse brokken gewoon een sinterklaastraditie zijn.
Bovenaan de titel staat de woordenboek-verklaring van het woord traditie, gewoon even voor mij als check dat de layout wel op de opdracht slaag.

Rechts heb ik op sheet wat journalling gezet, een soort uitleg van ikke en tradities:
Ik ben niet echt into de tradities.
Zelfs met kerst niet, denk omdat mijn moeder en ik sterk verschillen in gradatie van geloven (ik -0, mijn moeder 10+)
Ik voel dat het na dit jaar anders zal gaan worden.
Het recept voor peppermint bark gaat voor die verandering zorgen
Het maken ervan is gewoon leuk, het eten ervan voelt als een kus van een engel.
Links onder (wederom op sheet) de ingrediƫnten en het recept.


2 opmerkingen:

Daffie Online zei

heeel mooi geworden!
Ik ben op zich wel van de tradities...behalve met Kerst.... dat wordt toch altijd een drama...oh...dat is de traditie :)

Anoniem zei

Super layout!! Geweldige nieuwe tradities ( helemaal eigen;))
liefs,Monique