07 januari 2007

Dutch Dares #4

Direct maar verder gegaan met challenge 4, weer een hoofdbreker.
In het kort was de opdracht: Wij dagen je uit om een Nederlands product als inspiratie te nemen voor dit project.

Tja, en wat vind ik dan Hollands genoeg om er een foto van te willen nemen en er dan ook nog eens een layout van te maken die ik in mijn album wil hebben. Had al vol goede moed koetjesrepen gekocht, tot groot plezier van Lisanne (die trouwens wel raar keek toen ik vertelde dat ze ze (nog) niet mocht opeten omdat ik er een foto van wilde maken). Ik was er nog niet helemaal over uit, ik ben niet zo van het delfsblauwe karakter van de wikkeltjes (ja sorry, heb nou eenmaal een meid en dan kom je gauw op roze uit, voor mezelf kies ik liever de donkere kleurtjes).

Aangezien ik toch nog niet kon scrappen (scrapkamer in aanbouw, voor de liefhebbers ... hier de post erover (volgens mij zijn er een aantal lezers die hem gemist hebben omdat ik 2 posts had die dag)) heb ik het even zo gelaten. Wel nog even wat foto's besteld die ik nog wilde scrappen, toen ik die ophaalde en terugkeek was het ei van columbus geboren ....

Hoe Hollands is dit recept, hoe Hollands is de tradatie waar ze mee verbonden zijn, voor mij is dit een Hollandse layout die met liefde een plekkie in mijn album krijgt.
(Voor de goede orde, de flapjes moet je van beneden naar boven bekijken, dus eerst het verhaaltje, dan de ingredienten, dan de chocolade, dan de spekkies enzovoorts en misschien een leuk detail ... in de H van Hemelse staat Hollandse geschreven)




7 opmerkingen:

D@nielle zei

wat een leuk onderwerp, bedankt voor het spelen !

Anoniem zei

Yummie!! Maar waar halen we nu nog pepernoten vandaan?Of zouden speculaasbrokken ook kunnen?Hmmm...proberen!:PPPP
Superlayouts weer! en morgen alweer de volgende challenge op BA;)
groetjes,Monique

Daffie Online zei

SUPERLEUKE LO!

Geweldig onderwerp!
Die Klaasbrokken moeten echt ergens in produktie genomen worden

linda loe zei

Hij is erg leuk en het ziet er super lekker uit.

Marjolein zei

Jeeeeeeetje, die is gaaf man!!!!! Wat een leuk onderwerp om over te scrappen, goed gedaan!

Jolanda zei

Wat leuk om de klaasbrokken van Francine zo te scrappen. Heeft ze het zelf al gezien??
Het is een super Dare geworden!!

Charlotte zei

Wauw! Geweldig deze... een echte ode aan de klaasbrokken!