28 januari 2007

somber

Het valt me even niet mee, ik heb het even gehad. Gisteren een hartstikke leuk dag gehad in de Efteling, wel enorm vermoeiend met 2 van die enthousiaste en rondspringetje meiden. Ze hebben het enorm naar hun zin gehad. Ik was bekaf ... we waren rond half 11 thuis en ben direct met Lisanne het mandje in gegaan. Een onrustige nacht volgde, zit enorm in over mijn vader. Ben zo bang dat zijn verwarde toestand blijvend is, als dat gebeurd staat er behoorlijk wat voor de deur. Het is dan onvermijdelijk dat hij niet thuis kan blijven ..... Vanavond eerst nog maar even naar het ziekenhuis, je wordt zo verdrietig van de aanblik van iemand die echt niet meer weet wat er aan het gebeuren is, het is hard, het doet pijn. Mijn vader ....

Mijn voornemen om thuis te gaan werken wil niet echt, ik kan het even niet. Hopen maar dat het van de week een beetje normaler wordt zodat ik het vol kan houden. Het lijntje staat te strak ....

Hussie is jarig vandaag, we hadden al besloten zijn verjaardag niet te vieren omdat hij terug zou komen van een pendel. Nu zit de feeststemming er even helemaal niet in. Hij zal zelf ook niet veel zin hebben in pret en vreugde, de pendel is enorm tegengevallen, veel sneeuw, slecht begaanbare wegen en enorme vertragingen. We gaan hem zo ophalen en zien dan wel verder....
Hoop dat het gauw weer een beetje vrolijker wordt ....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Marianne - I'm sorry I can't read your blog (I need lessons)... but just wanted to say thanks for another great Dare :)

Marjolein zei

He meid, wat een ellende allemaal, ik hoop zo dat het met je vader wat beter gaat... sterkte!

Anoniem zei

Jeetje,je hebt wat te verhapstukken deze tijd...sterkte met je vader..hopelijk is die rare uitslag gauw weg en de verwardheid..tsja,of dat beter kan weet ik natuurlijk niet maar ik duim dat gewoon mee naar huis kan!
liefs,Monique