05 januari 2007

Het resultaat

Ok, niet helemaal overdag foto's genomen, we (Lisanne en ik) zijn gezellig een dagje naar zusjelief in Nijkerk (sorry Ief, had echt geen tijd over om even langs te gaan) geweest. Na het eten nog even wat nagetafeld en toen vlug naar huis want ik wilde niet het risico lopen een slapende dochter in de auto te gaan krijgen, we moeten per slot van rekening nog wat challenges inhalen en als ze dan na een uurtje wakker wordt dan is ze met geen stok in bed te krijgen.

Uiteindelijk dus net even foto's gemaakt en het resultaat is wel goed te doen.
Dames en dames (neem voor het gemak maar even aan dat er geen heren meelezen), mag ik u hierbij mijn scrappaleis tonen ......

De buro's.... (de ene met de kastjes moet nog even verlengd worden tot achter de kast zodat de kastjes daar kunnen staan, tussen de kast en de schuine muur komen boekenplanken zodat ik nog méér kwijt kan)


Mijn heerlijke, fijne, IKEA kast, deze stond in het vorige huis in de woonkamer en daar wist ik een heel goed plekkie voor toen we in het nieuwe huis een ietsiepietsie ander interieur kregen :-). By the way, we hebben in de woonkamer gewoon een ander tintje IKEA kast staan.

Mijn knusse hoekje, de schommelstoel moest en zou ik hebben toen ik zwanger van Lisanne was. Ik zag het al helemaal voor me, heerlijk 's avonds knus borstvoeding geven en samen met haar schommelen, wist ik toen veel dat madame pijn kreeg van drinken en eten en dat we haar alleen in slaap kregen door rond te rijden in de auto met de maxi-cosi (en dat was niet leuk om 3 uur 's nachts en dan nog een keer om 6 uur).

De mooiste wand van de wereld, mijn doodles en mijn nieuwe tic .... fotolijstjes. Zag het in een boek (ja .... inderdaad van Ikea) staan en wist direct dat dit ook bij mij moest gaan komen. Ik vind het waanzinnig!
En dan nog even een close-up van hetgeen wat ik helemaal waanzinnig vind.
En ...... hoe vinden jullie het?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind haar geweldig! Mag je bij mij in de toekomst? ook komen doen

Daffie Online zei

Oooooh... die wand is geweldig geworden!
Kan me voorstellen dat je gewoon de hele dag in je kamertje wilt zitten en niet meer naar bed wilt, of wilt koken....

Marjolein zei

Joh, ik had dit blog inderdaad gemist, maar meid, wat heb jij een paradijsje! Super die wand,enig met die fotolijstjes...... ja, daar zal je met veel plezier zitten denk ik!