05 januari 2007

Leuke tag

Sodejuh, ben ik weer getagged, dit keer door door Francien.
1. Pak een boek dat vlakbij ligt
2. Sla het open op bladzijde 123, ga naar de 4de zin
3. Post de tekst van de volgende 3 zinnen op je blog
4. Vermeld de naam van de auteur en het boek
5. Tag 3 personen

Nou, daar gaan we dan, hoop dat het niet te schokkend zal zijn want ik heb nog geen flauw idee wat voor een soort boek het is, weet wel waar het over gaat maar ken de schrijver helemaal niet. Ik heb de boeken namelijk vanmiddag van zuslief meegekregen omdat ik door mijn eigen literatuur (ben een behoorlijke Virginia Andrews aanbidder en zit met smart te wachten op het uitkomen van het nieuwe boek) heen was.

'Ach, je kunt wel bij de pakken neer gaan zitten, maar daar heb je ook niks aan', antwoordt Carmen het antwoord dat mensen graag willen horen. 'Ik heb eigenlijk nergens last van op het moment'. Ze was vanmiddag pas om halfeen in het land der levenden.

citaat uit het boek: Komt een vrouw bij de dokter van Kluun.

En hierbij geef ik de tag door aan:
Monique omdat die volgens mij erg creatieve boeken bij haar computertje heeft liggen en ze ons altijd wel erg nieuwsgierig maakt met het noemen van de boeken maar er verder niet op in gaat ;0)
Marjolein omdat die in verweggiestan woont en ze daar vast ook interessante boeken hebben waar wij best wel een stukkie over willen horen.
sh*t de derde M is net al getagged, weliswaar een andere dus ga het gewoon lekker doen....
Mandy gewoon dus omdat het de derde M is die ik wist te bedenken en omdat dit wel een leuke en niet al te bedenkelijke tag is dacht ik dat zij het vast niet erg zou vinden om nog een keertje getagged te worden.

Voor de aardigheid zal ik de info van de achterkant erbij tikken, misschien zijn er die nieuwsgierig naar het boek zijn: Komt een vrouw bij de dokter is het openhartige verslag van een man die in de bloei van zijn leven de terminale ziekte van zijn vrouw beleeft. Rauw, ontroerend, en steeds met humor. Een stijl die net als de diagnose als een mokerslag aankomt.

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Ha, ha, die is leuk, was al getagged met deze door Jolanda, dus ik doe em zowiezo!! Gaat zo et blog op denk ik!!

R zei

Leuke tag én het is een heel mooi boek!!!! Zeker een aanrader!

Anoniem zei

Hihi, dank je wel Marianne, ik vind het een hele leuke tag! Ik ga hem dit weekend even doen!