07 januari 2007

Dutch Dares #3

Poeh hé deze viel echt niet mee en ik weet zelf ook nog niet helemaal of die nou geslaagd is of niet.

De opdracht was: Treed in de voetsporen van je favoriete Nederlandse schilder!
Maak een layout met een (of meerdere) schilderijen van een Nederlandse schilder als uitgangspunt. Laat je inspireren door de oude meesters of de moderne artiesten en laat ons meegenieten van jouw kunst- werken. Het favoriete kun je een beetje vergeten, ik ben gewoon maar op zoek gegaan en kwam deze tegen.

Tja en toen moest ik aan een foto denken die ik pasgeleden nog heb gebruikt, weliswaar keek Lisanne daar de andere kant op maar daar heeft een computertje geen problemen mee, hoewel .... O'Neill in spiegelbeeld is wel een beetje vreemd.
Dus even ge-photoshopped en hoepla het begon er op te lijken, de foto iets donderker gemaakt (niet donker genoeg naar mijn zin, maar niet alles kan naar mijn zin zijn, toch?).

En toen nog een titel, nou die is eigenlijk net zo vaag als die van het origineel, want zeg nou ... het meisje met de parel?!! Het is meer het meisje met het geel/blauwe hoofddraaiding ... als die zo had geheten had deze het meisje met de roze O'NeillmaardanzonderO'Neillpet geheten.

1 opmerking:

Daffie Online zei

Ontzettend leuke LO!
Ik vind het origineel ook erg mooi
Geweldig dat frame van lintjes!

Je was vast erg geinspireerd door je nieuwe kamertje