09 december 2006

3 is scheepsrecht

Een achterlijke titel maar je moet toch wat als je zomaar opeens 3 posts neerzet :)

De komende week ga ik heerlijk aan het doodlen, niet zomaar even wat doodlen op 30x30 maar een ietsiepietsie groter. Harald is bezig met de zolder en die zolder wordt van ....mij. Ik heb nu eigenlijk al een eigen kamer maar die delen we een beetje met zijn drieën, de zolder is onbewoond dus 1 en 1 is vlug opgeteld, een scrapparadijsje.
De muren zijn gewit, de balken geschilderd, een schotje is gemaakt, nu nog even een behangetje op het schotje, laminaat op de vloer en ..... handgeschilderde doodles door mij:
Als jullie me missen .... ben hard aan het werk.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een project hey!! Maar wel super super gaaf :):) Ik kan niet wachten om het eindresultaat te zien :)

Anoniem zei

Gaaf man!!! Hartstikke leuk, en wat goed dat je dat doodled, wel foto's blijven plaatsen hoor!

Anoniem zei

Was ik net vergeten, op m'n blog heb ik iets vreemds voor je achter gelaten, kijk maar even als je wilt!

Anoniem zei

:P Je layouts zijn geweldig! En ik kan niet wachten tot je klaar bent met je reuzedoodle,die gaat vast mooi worden!