09 december 2006

Elsie #17

En soms heb je weinig tot geen ideeen bij een challenge en ga je even tussendoor aan de slag, je pakt een foto, pakt een papiertje, gaat even de afwasmachine leegruimen, loopt weer eens lang, legt dit erbij en het staat leuk, na een wasje draaien even kijken en wat tekstjes op papier krabbelen. Gewoon in de veronderstelling dat je er vanavond goed voor gaat zitten en voor je het weet is ie af, voordat het avond is en je hebt ook nog een boel tussendoor gedaan wat toch ook allemaal moet gebeuren. Ik vind het geweldig (moet ook eerlijk bekennen dat je met zo'n waanzinnige foto niet veel fout kan doen).

Even ter uitleg, tijdens het krabbelen van de tekstjes had ik het idee om de titel "zo klein en toch zo groot" te gebruiken, vond het niet bij de foto passen en bedacht opeens dat het riedeltje: baby, dreumes, peuter, kleuter niet 123 een vervolg had. Ben even gaan speuren en officieel volgt tiener erop (t/m 6 een kleuter, vanaf 8 een tiener), onofficieel wordt schoolkind genoemd maar deze vind ik raar. Mijn dochter is dus het komende halfjaar een Kliener (vooral niet op zijn Engels uitspreken want daar sla je, wat Lisanne betreft, helemaal de plank mee mis).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Herkenbaar hoor!! Ik loop ook vaak tussendoor wat te doen aan een LO die half afgemaakt op tafel ligt! En inderdaad, voor je het weet issie ineens af!

Anoniem zei

SUPER!!!!!!!!!!