17 december 2006

Marjolein's verrassing

Joepie, ben getagged. De opdracht is om 6 "vreemde" dingen over jezelf te vertellen. Tja, dat was dus even zwaar denken, vreemde dingen genoeg maar sommige vreemde dingen zijn van mezelf en niet echt geschikt voor publicatie.

bekentenis 1: ik slaap met sokken aan, ik kan niet in slaap komen als mijn voeten koud zijn en geloof me dat zijn ze bijna altijd. Met sokken aan weet ik zeker dat die me niet wakker houden.

bekentenis 2: ik heb iets met katten en zij iets met mij. Ik kan niet voorbij lopen zonder even te "praten" met poeslief of even een knuffel hier en daar te geven. Het vreemde is dat het dus wederzijds is, als ik naar boven loop om een wasje te draaien, hobbelen 2 van mijn 3 katten achter mij aan (de derde is een beetje te oud om te hobbelen). Waar ik sta of ga, ik krijg altijd een prettige "prrrr" te horen als ze me zien. Als ik 's ochtends wakker wordt zitten de katten al klaar op mijn bed om me een goeiemorgen te wensen.

bekentenis 3: Als ik ergens geconcentreerd mee bezig ben, kan ik giga pissig worden als iemand me stoort. Ik ben enorm veranderd na mijn zwangerschap en de geboorte van Lisanne. Kon ik voorheen beschikken over mijn multi-tasking eigenschap en een geheugen waar iedereen jaloers op was, daarna leek ik wel een vergiet en tot op de dag van vandaag kan ik niet veel dingen tegelijk. Ik hoop dat het ooit nog terug zal komen (vrees van niet).

bekentenis 4: ik zet mijn mokken in het kastje netjes met de oortjes naar dezelfde kant, al mijn schaaltjes zijn netjes in elkaar gestapeld van klein naar groot. Ik heb een opgeruimde omgeving nodig, ik wordt knetter als het chaotisch en rommelig is. Ik heb de schurft aan zoeken. Mijn humeur is afhankelijk van mijn omgeving, ik wil gewoon een ordelijke boel om me heen.

bekentenis 5: ik kan het helemaal naar mijn zin hebben als ik alleen ben, gewoon heerlijk mijn eigen dingetjes doen. Ben eerlijk gezegd een beetje van een éénling, ik heb ook liever 1 goede vriend dan bergen bekenden.

bekentenis 6: ik heb altijd gelijk en als ik het niet direct krijg dan ga ik net zolang door totdat ik het wel krijg.

Ik geef de tag niet door, ik ken (nog) niet zoveel mensen die een blog hebben, lurk wel vaak mee maar wil daardoor niet direct taggen.

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Hee, herken best wel veel.... die sokken.....alleen zijn.... niet gestoord willen worden.... Grappig he, zo vreemd ben je dus niet eens meid!

Daffie Online zei

haha....nou zo vreemd ben je niet hoor :)
als ik thuis kom uit mijn werk ga ik eerst op de grond zitten om aan mijn katten te vragen wat ze die dag gedaan hebben.... en pas dan trek ik mijn jas uit zet mijn tas weg etcetera...

Hopelijk lukt het je om toch weer mee te doen aan deze Dutch Dare...want je vorige was echt geweldig :)

Anoniem zei

Leuke bekentenissen :):) Niks vreemds mee eigenlijk! Gewoon menselijk, gewoon jij :)