04 december 2006

kerst-stemming

Ik ben er niet zo van, heb er niet zoveel mee. Moet altijd even een drempel over om er aan te beginnen. Kerst ... ben niet religieus, ik geloof wat ik zie, in ieder geval meer dan wat een ander mij verteld over iets dat zich nooit kan bewijzen (sorry voor de gelovigen onder ons). Sint is vertrokken, althans voor ons omdat we het gisteren uitbundig hebben gevierd. Komend weekend gaan we voorzichtig maar eens op zoek naar de kerstspullen en als de dozen opengaan dan komt de stemming voorzichtig aan wel een beetje. Hoe anders is Lisanne, ze is er klaar voor!



ps: voor de liefhebbers, dit pakje heb ik bij de Kwantum gekocht voor wel 2 hele euro's. Eigenlijk is ie bedoeld tot 6 jaar maar vond het te leuk om te laten liggen.


ps2: ik heb weer eens wat, vanmiddag met de lunch voelde ik iets vreemds in mijn gezicht, heb ik toch een enorm opgezwollen kaak, het nam later weer af tot gewoon een lichte hobbel. Iedere keer eten levert een dikke kaak op wat er echt achterlijk uitziet, het doet niet zeer maar geeft wel een drukkend gevoel in en onder mijn oor. Lijkt wel de bof ofzo, morgen maar even naar de dokter.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier hetzelfde hoor,de stemming komt pas als ik lampjes en kerstspulletjes ga uitpakken;) Lisanne ziet er weer schattig uit in dat pakje ( moet ook maar naar de Kwantum:P)!
Hoe is het met je kaak?Klinkt als een ontsteking....hopelijk is het niks..groetjes,Monique

Anoniem zei

Ik had et nooit maar nu hier...... je moet haast wel, hier is alles allang in de stemming!!!!!

Gave foto zeg, leuk pakje, en wat betreft die kaak, gauw naar de dokter!

Anoniem zei

wat een super schattig pakje is dat!!! Lisanne ziet er echt zo snoezig uit :)

kerst, eigenlijk heb ik er elk jaar al zin in, maar ik ben dit jaar zo moe dat ik er niet aan moet denken om de kerstboom naar beneden te halen en in elkaar te zetten. Ik denk dat we het maar met een mini boom doen dit jaar!