28 december 2006

Even bijbeppen

Zo, de kerst ligt weer achter ons en ik heb me prima vermaakt. Eerste kerstdag gewoon lekker in het teken van ons eigen gezinnetje. Lekker met zijn drietje uitgebreidt ontbijten en kadootjes uitpakken, heerlijk de tijd nemen om je op te doffen en dan nog even een verplicht schoonouder-bezoekje. 's avonds gezellig ge-fondued (uhm ... schrijf je dat zo?) gevolgd door spelletjes doen.
Tweede kerstdag was iets anders, 's ochtends en begin van de middag veel voorbereidingen getroffen voor ons kerstdiner voor het grootste gedeelte van mijn familie. Met zijn 20-en hebben we gezellig met elkaar doorgebracht en lekker gegeten. Het kostte wat moeite om alles tegelijk klaar te hebben maar het is ons gelukt. Wat waren Harald en ik bekaf 's avonds maar wel een goed gevoel over onze prestaties :-).

De volgende dag ben ik toch nog maar even een dagje gaan werken, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om gewoon niet even een paar uur te gaan. Lucas en ik hebben keihard zitten werken om de achterstand in te lopen, maar liefst 20 laptops kwamen binnen en de helft ervan moet de eerste week van januari worden uitgeleverd. We hebben ze klaar gekregen zodat hij de resterende klusjes vandaag en morgen kan doen en dan ook nog op een wat relaxte manier.

Sinds vandaag dus vakantie, en hoe begin je een vakantie .... juist... even een tripje naar Ikea, want de komende week staat de hobbykamer als eerste op mijn lijstje. Heerlijk wat handige opbergmandjes -rekjes en je kent het wel spulletjes, fotolijstjes, een extra burolamp en wat frutsels hier en daar weten te scoren. Ik vind het een walhala, een geweldige winkel waar ik altijd wel iets zie staan, liggen of hangen met een hoog hebbuh-gehalte (niet echt verwonderlijk dat wij een nagenoeg Ikea-showroom huis hebben en dan overdrijf ik dus niet). Morgen gaan we maar eens kijken wat er allemaal in mijn wandmeubel zit, alles er "even" uithalen, de kasten een verdiepinkje hoger hijsen en dan weer alles een plekkie gaan geven. Zou ik dan eindelijk weer tijd en rust vinden om even flink te gaan scrappen? Reken maar van yes!

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Fijn dat je gezellige dagen hebt gehad, netjes hoor een heel diner voor zoveel man!!!! Petje af!
Ben beniewd naar je Ikea aanwinsten, zet je ze hier nog neer??

Oh, over die foto..... dat formaat op m'n blog was wat ik uit proberen wilde, helaas pakt ie niet de foto op Photobucket, maar gewoon de site, dat is zo als je de foto er neer zet!
Lemon Pie.... tja, pakje mix.. bodempje.. en maar husselen met water en eieren, dus een echt recept.. nee sorry!!

Marjolein zei

Nog even over de foto LOL.... het was niet mijn bedoeling dat je naar Photobucket moest om de foto te zien, maar om em groot op m'n blog te zetten! Zoals die maffe chocolate photo...Francine zei, dat als je een foto linkt, ie wel groot geopend wordt in Photobucket, maar als je de foto er zelf neer zet, je dan gewoon op de startpag. terecht komt.... Zucht, heel verhaal:-)

Anoniem zei

You've been tagged (zie voor bijzonderheden mijn blog).

Anoniem zei

Dan moet ik wel mijn naam erbij zetten:w
groetjes Carla

Anoniem zei

Heel herkenbaar die Ikea verslaving;-) Veel plezier met het inrichten van je scrappersparadise en alvast een fijn uiteinde!
Groetjes, Inge