18 december 2006

update hobbykamer

Het begint wat te worden, sterker nog hij is bijna af.... Mijn doodles leveren wat twijfels op, het valt me tegen om te schilderen op een met structuurverf bewerkte muur, jezus zeg ik blijf de lijnen verbeteren. Het behangetje heb ik van het weekend geplakt.


Mijn buro's komen hiervoor te staan (in hoekopstelling) zodat ik voor het raam kom te zitten, het kastje op 1 van de foto's komt naast het buro wat onder de doodles komt, zodat ik mijn printer een beetje normaal kwijt kan.


Het is de oude commode van Lisanne en in de deuren zit een vak dat ik ga bewerken met behangpapier zodat het bij elkaar past.



Van de week heb ik wat accessoires bij Blokker gekocht, ben er helemaal mee in mijn sas ... blijf van zwart/wit houden en als ik het zo om me heen zie in de winkels dan mag het weer!



6 opmerkingen:

Francine zei

Jeetje wat mooi zeg. Ben jaloers! :D

Anoniem zei

Leuk leuk leuk!!! En je doodles zijn helemaal geweldig! Maar kan me voorstellen dat het niet meevalt om op gebobbeld behang een rechte lijn te schilderen!

Marjolein zei

Jee man, dit is toch hartstikke mooi! Dat moet je niet meer verbeteren, gewoon mee doorgaan, ook al lijkt et me een vreselijke klus!
En die z/w dingen, super man.... kan me voorstellen dat je daar mee in je sas bent!

Anoniem zei

Wow! Dat wordt een te gekke kamer!! Mag ik een keer komen spelen bij je?
groetjes,Monique

marlies zei

wauw... wat wordt het super gaaf zeg !

=Marianne= zei

Dank jullie voor de complimentjes, ben inderdaad lekker doorgegaan met de doodles en het gaat wel wat worden :)
Monique, tuurlijk mag je een keer komen spelen in mijn speelkamertje. Lijkt me hartstikke gezellig.