03 december 2006

Moe maar voldaan

Poe... ben moe. Ben wel vaker moe maar vandaag is het even behoorlijk druk geweest. Vanmorgen al redelijk vroeg op, Lisanne had een handbalwedstrijd (iedere week gaat ze beter spelen en ze houdt de lol er in). Gelukkig was het een thuiswedstrijd want erna moesten we als een speer naar de Sint in Nieuwegein, Sinterklaas via mijn werk is een ware happening, zo verschrikkelijk veel kinderen, zoveel Pieten en zo leuk verzorgd, geweldig. Een feest van 3 uur waarin de kinderen helemaal op en top in feeststemming zijn. Lisanne had het geweldig naar haar zin en bleef ons verrassen met handenvol snoep. En wat trof onze verbazing toen we thuiskwamen .... 2 zakken vol met kadootjes van de Sint. We zijn dus direct maar doorgegaan en hebben pakjesavond gevierd. Giga-verwend is ze en ieder kadootje werd met een giga-enthousiasme ontvangen. Ze vond het helemaal geweldig. Een hoop Diddl spullen erbij en vooral veel spelletjes (ze krijgt de leeftijd voor spellen en dat vinden we dus helemaal top).
Ikzelf ben ook schandalig verwend, ik heb een boel scrapspulletjes gekregen. Voorlopig heb ik wel even genoeg chipboard en alfabetstickers. Het boek designing with Freestyle vind ik top en de designing with 2007 kalender ziet er veelbelovend uit. De embellishments zijn ook weer wat aangevuld, kortom ik kan er weer een tijdje tegen. Nu alleen weer even de tijd vinden om weer eens even flink aan de scrap te gaan, het is er van de week een beetje bij ingeschoten. Het was ook wel een rare week, een week van bezinning, een begrafenis, prioriteiten stellen en de beslissing om meer te ondernemen met mijn grietje.

1 opmerking:

Anoniem zei

sinterklaas heeft jullie maar goed verwent!!! Veel plezier met alle nieuwe spulletjes en spelletjes :)