31 december 2006

Gaat ie ooit goedkomen?

Ik weet het niet .... beetje chaotisch:


Had de ijdele hoop vandaag alle kasten naar zolder te kunnen sjouwen, hubbie zou om 2 uur thuis zijn maar die belt net dat het 6 uur wordt .... grrr .... Hij moet nog even wat aan een bus repareren, nou ja zeg ... als je de keuze hebt tussen kasten sjouwen en de plee repareren .... tikkeltje vreemd, ben ik daar mee getrouwd??!!
Ben dus zelf maar de lichtste kasten aan het sjouwen geweest en dat valt niet mee. Maar we noemen onszelf geen mietje dus waar we aan begonnen zijn gaan we even fijn mee door (ik moet en zal dus echt tussen nu en een paar dagen weer gaan scrappen want anders is een vakantie geen vakantie).


Ondertussen heeft dochterlief een ander project dat verschrikkelijk veel spoed heeft en wat dus echt veel meer haast heeft dan mijn hobbykamer, tjee zeg dat is echt geen kind van mij, wat is er nou belangrijker dan MIJN scrapkamer!!!

Goed, het huisje staat even te stollen in de koelkast dus even tijd voor een update en wat sjouwwerk van de middenvloer naar de zolder, we houden vol maar of het goed gaat komen??

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kamer gaat erg leuk worden, jammer dat je man niet dezelfde prioriteiten heeft dan jij:ppp
groetjes Carla

Daffie Online zei

echt ontzettend raar dat je dochter en je man niet snappen waar het echt om draait in dit leven ... duh..Ik zou maar eens een goed gesprekje met ze gaan houden een dezer dagen!

Bedankt voor het taggen...ik zet hem er zsm op :)

Gelukkig Nieuwjaar

Marjolein zei

Joh, wat ziet dat er leuk uit zeg, die doodle's vind ik echt super!
Maar dat die man en dochter van jou niet snappen dat die kamer nu toch echt af moet..... mwah....vreemd hoor, even goed vertellen!!!

Anoniem zei

Gaaf je kamer:) Je doodle op de muur is echt super! Ben druk aan het schetsen op de muur voor doodles!

Veel scrapplezier in je scrapkamer, maar dat gaat zeker lukken.

Groetjes,
M@rjolein